purpleme

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emilia Eriksson - 31 augusti 2014 15:16

hello... img äre måndag o d suger .... hatar verkligen måndagar!!!!! jaja idag har ja varit o shoppat en dans outfit t dansen!☺☺☻ yeey☻ har nt så mycket o skriva!!! SÅ bye bye☺♥

Av Emilia Eriksson - 29 augusti 2014 14:07

det första hoppet ja gjorde va x-jump♥ det andra hoppet heter t-jump☺ o det sista hoppet heter tap-jump☻☻

är inte så bra på d än men hoppas på att bli bättre så döm inte♥♥


Av Emilia Eriksson - 29 augusti 2014 13:52

hello bloggen♥ igår så gick ja på en cheerdance provning och älskade d!! så jäkla kul♥♥ så ja o min bästis jonna ska gå på d varje torsdag nu o aknsske börja tävla i d! ja har lärt mig att på ner i spagat"☺☺☺ idag har ja bara tränat på baserna i cheerleading1 o letar efter pom poms att köpa (silvriga o lila)♥♥ stretchar för fullt♥
love ya♥♥

Av Emilia Eriksson - 27 augusti 2014 18:34

okej! så den här veckan började nt bra!.. i måndags så blev jag fett förkyld och kan knappt andas genom näsan !... har världens hosta o ont i ryggen.. img ska vi ta skolfoto o får väl se hur d går! kommer antagligen se hemsk ut..☻ men jaja får väl stå ut m d    see ya later alligator♥♥

Av Emilia Eriksson - 24 augusti 2014 19:03

hello☻ d va längesen ja blogga ! har haft  fullt upp m skolan o lite annat! första veckan i skolan va väl bra! skönt o träffa vännerna♥ helgen har varit rolig m massa rugby m Jonna! nu laddar ja väl upp för skola img!☺ bye bye

Av Emilia Eriksson - 12 augusti 2014 09:31

morrn morrn!!❤️ har precis vaknat och sitter o spelar tornet m familjen! Idag ska vi fira Linnea o ha lite skoj! Men är så jäkla trött!! Orkar typ inget! Vet ej va ja ska skriva mer så bye bye😂😍

Av Emilia Eriksson - 11 augusti 2014 19:45

hej hej!  idag kom ja t Karlstad o så! D va rätt varmt i börja. Men sen regnade d! Vi har gått t en lekpark för skoj o kul o ätit mat o nu på kvällen har vi spelat spel o bäddat i sängar 👌 imorgon väntar en ny dag i Karlstad m lite firande för min lillasyster Linnea som fyller 2 år🎉🎉🎊 med lite shopping sen på dan o kanske lite mys o på ett lekland👍

Av Emilia Eriksson - 11 augusti 2014 11:00

Hej hej! D här är mitt första inlägg! Har nt riktigt nån aning om va ja ska skriva men iaf nu börjar vi! Idag drar ja t Karlstad för o hälsa på min morfar som ja nt träffar så ofta! 3 timmars bilresa är väl kul eller?? NOT!!😫😫 hatar o åka bil.... Men d ska bli skönt när ja kmr fram!👍 

D regnar ute o e kallt!😨 Lyssnar på Spotify på The Fooo😍😍 

Skriv gärna va ni tycker om mitt inlägg! Så hörs vi! bye bye💜#spotify#thefooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emilia Eriksson Jag är en tjej på 12 år som älskar lila,the fooo och Ian Somerhalder! Bloggar om min vardag♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards